لذت بخش و سبک همچون گلایدر
 

Nissan BladeGlider concept

این خودرو چیزی فراتر از یک کانسپت است و نشانگر مسیر آینده خودروهای الکتریکی نیسان می باشد . طراحی خاصی که نیسان برای این کانسپت درنظر گرفته به راننده و دو سرنشین دیگر تجربه یک رانندگی بانشاط برپایه  تکنولوژی های بی همتا را هدیه می دهد . بنا به گفته مسئولین شرکت نیسان ، هدف از طراحی این کانسپت ، انقلاب در طراحی وسایل نقلیه به منظور برانگیختن احساسات و ارائه  ارزش های جدید و مطمئن به منظور به صفر رساندن تولید گازهای گلخانه ای توسط وسایل نقلیه  ، بوده است .

Nissan BladeGlider concept

طراحی دلتا شکل این کانسپت روداستر ، پیش از این توسط نیسان امتحان شده بود . به گفته  طراحان و مهندسین نیسان ، طراحی دلتا شکل موجبات کاهش نیروی درگ ، افزایش نیروی رو به پایین و افزایش مانورپذیری را فراهم می کند . فضای کابین هم همچون مک لارن F1 به سه سرنشین اختصاص داده شده است .

مشخصات فنی این کانسپت هنوز منتشر نشده است ، اما به گفته نیسان موتورهای الکتریکی که از باتری های یون – لیتیوم بهره می برند وظیفه  به حرکت درآوردن چرخ های عقب را برعهده دارند . توزیع وزن جلو به عقب 70/30 و شاسی کربنی از دیگر ویژگی های منتشر شده از BladeGlider است .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 350
بازدید دیروز : 1288
بازدید هفته : 1820
بازدید ماه : 1638
بازدید کل : 464462
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2